Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) a dat publicității, vineri, anunțul privind organizarea concursului sau examenului pentru numirea în funcții de conducere a judecătorilor la curțile de apel, tribunale, tribunale specializate și judecătorii. Acesta se va desfășura în perioada aprilie – mai și oferă posibilitatea ocupării a 177 de posturi de conducere la instanțe din țară. 10 dintre acestea sunt la instanțe din raza Curții de Apel Oradea.
Potrivit anunțului CSM, cererile de înscriere la concurs pot fi depuse la institutul Național al Magistraturii până pe 2 aprilie inclusiv. Cererile vor fi însoțite de declarațiile prevăzute de art. 48 alin. 10-11 din Legea 303/2004, de curiculum vitae, copia actului de identitate și documente considerate relevante de către candidați.
Proiectele referitoare la exercitarea atribuțiilor specifice funcțiilor de conducere se depun atât pe suport de hârtie, cât și în format electronic până pe data de 12 aprilie, inclusiv, la Consiliul Superior al Magistraturii.
Pe 18 aprilie este programată testarea psihologică, urmată de evaluarea capacității candidaților de a lua decizii și de a-și asuma răspunderea și verificarea rezistenței la stres (între 20 și 25 aprilie).
Candidații își vor susține proiectele între 10 și 19 mai, pentru ca pe 23 mai să-și susțină proiectele de management.
DOCUMENT – Funcții de conducere de președinte și vicepreședinte de la curți de apel, tribunale, tribunale specializate și judecătorii scoase la concurs:
Comments 1