Autoritatea Naţională de Reglementare în Energie dă în folosinţă, începând de azi, un call-center menit să vină în ajutorul consumatorilor interesaţi de liberalizarea pieţei de electricitate, au anunțat reprezentanţii ANRE. Experţi din cadrul ANRE vor acorda consiliere tuturor consumatorilor care întâmpină dificultăţi în procesul de încheiere a unui nou contract în piaţa concurenţială.
”Având în vedere liberalizarea pieţei de energie electrică începând cu data de 1 ianuarie 2021, Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei vine în sprijinul clienţilor casnici din piaţa de energie prin înfiinţarea unui „Call-center” dedicat procesului de schimbare a furnizorului de energie electrică şi gaze naturale”, se arată în comunicatul transmis de către ANRE.
Potrivit instituției, numărul de telefon la care vor putea suna consumatorii, este 0374554265 şi poate fi apelat începând cu data de 07.01.2021, de luni până duminică, între orele 8.00-18.00.
Începând de la 1 ianuarie 2021, piața energiei electrice a fost complet liberalizată, iar consumatorii care erau până acum în regim reglementat vor plăti preţuri mai mari cu 13-26%, dacă păstrează actualul contract.