Banca Transilvania va lansa de săptămâna viitoare (2 iunie-12 iunie) o campanie pentru acordarea de credite pentru populaţie cu dobânzi mai reduse, începând de la consum şi până la ipotecare, informează zf.ro.
„Deşi perioada este încă plină de provocări, românii au în continuare planuri şi aspiraţii şi credem că este rolul nostru să îi susţinem acum. Facem asta şi prin reduceri la produsele preferate ale clienţilor noştri. (…) Este important pentru economie şi oameni ca băncile să susţină inclusiv consumul”, a spus Gabriela Nistor, vicepreşedinte retail banking, Banca Transilvania.
Campania va cuprinde reduceri la creditul ipotecar, la cel de nevoi personale, precum şi beneficii la cardul de cumpărături STAR, facilităţi pentru persoanele care folosesc aplicaţia BT Pay, overdraft cu dobândă redusă, respectiv beneficii la leasing auto.
De obicei, când apărea o criză băncile făceau paşi înapoi în privinţa creditării persoanelor fizice şi a companiilor, pentru lungi perioade de timp activitatea de creditare fiind la un nivel extrem de scăzut. Acum, situaţia este puţin diferită, având în vedere că spre deosebire de criza precedentă salariile sunt mai mari, iar dobânzile sunt mult mai scăzute.