Clienţii Hidroelectrica continuă să se confrunte cu aceeaşi problemă care persistă încă de anul trecut: întârzierea emiterii facturilor pentru consumul de energie electrică. Compania a anunțat, pe pagina reţelei de socializare Facebook, că săptămâna trecută a început emiterea facturilor aferente lunii octombrie 2022.
Aşa cum ne-a obişnuit, Hidroelectrica îşi tot cere scuze clienţilor şi le cere îngăduinţă, promiţând, în acelaşi timp, că face eforturi să reducă decalajul de şase luni dintre perioada în care ar fi trebuit să le emită facturile şi când o face, efectiv. Decalajul nu s-a redus, însă, şi pare să rămână o problemă la care specialiştii Hidroelectrica nu pot găsi o rezolvare. Fără nicio altă explicaţie mai clară şi lămuritoare, compania foloseşte acelaşi limbaj de lemn evaziv. „Apelăm la înțelegere din partea clienților noștri. Pentru sesizări legate de sold, am înființat special adresa de e-mail sold@hidroelectrica.ro”, se arată într-o postare pe pagina proprie de pe rețeaua de socializare a Hidroelectrica.
Potrivit aceleiaşi surse, motivele care a stat la baza acestor întârzieri sunt legate de politica de subvenționare a energiei electrice, dar și de modificare a Regulamentului Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE), privind emiterea facturilor.
Compania Hidroelectrica oferă poate cel mai bun preţ la energie electrică pentru clienţii casnici şi are în prezent peste 500.000 de contracte, majoritatea încheiate în cadrul campaniei de fidelizare demarate în cea de a doua jumătate a anului trecut.
Potrivit informaţiilor de pe pagina de facebook a Hidroelectrica, care poate fi consultată la adresa https://www.facebook.com/groups/4938350162922855, factura la Hidroelecrica se poate plăti astfel:
„- transfer bancar (găsiţi detaliile contului bancar Hidroelectrica la care să faceţi plata facturii la linkul oficial de mai jos. Recomandăm să copiaţi contul IBAN Hidroelectrica, DOAR de pe facturile Hidroelectrica ori de pe site-ul Hidroelectrica.ro. ATENŢIE: Nu folosiţi IBAN-urile date pe grup!
https://www.hidroelectrica.ro/…/152045da-a44d-b3fa-7245…
– dacă detineţi un cont BCR, puteţi scana codul de bare de pe factura Hidroelectrica, detaliile transferului bancar se autocompletează iar dvs. nu vă mai rămâne decât să autorizaţi plata;
– direct debit (momentan se poate face doar la băncile BCR, Banca Transilvania, BRD şi Raiffeisen)
– self pay (gasiti puncte de plata https://selfpay.ro/localizare/ );
– aplicaţia pago;
– aplicaţia un-doi centru de plăţi;
– cu numerar la bancomatele multifuncţionale BCR, Banca Transilvania, CEC şi nu numai.
Facturile nu se pot achita în sucursalele Hidroelectrica, deoarece nu există casierii sau „tonomate” de plată. Totodată, vă recomandăm să NU plătiţi facturile în avans, deoarece Hidroelectrica în prezent nu gestionează acest tip de plăţi”.