Dacă e august, e Cursul de Recapitulare Matematica de 10 la Universitatea din Oradea! Profesorul Roxana Caciora caută voluntari pentru cursul de recapitulare M10 din August. < Dacă ești student al Facultății de Matematică sau absolvent al acesteia și te interesează o carieră în învățământ, ai posibilitatea să faci voluntariat într-o echipă dinamică în luna August în cadrul activității mele de recapitulare>, spune profesorul. Roxana Caciora obținuse un definitivat în învățământ cu nota 10 și era titulară din 2008 în învățământul de stat când a ales să devină profesor freelancer. Avea o lungă experiență în ambele sisteme de învățământ stat si privat, , spune Roxana Caciora. Profesoara organizează pentru al IV-alea an consecutiv recapitulare la matematică, în vacanța de vară. Aceste cursururi se adresează oricărui elev din intervalul școlar IV-VII care dorește să recapituleze materia învățată în anul sau anii de studiu anteriori. Se parcurge materia prevăzută în programa națională>, a explicat profesorul. Mai mulți voluntari i s-au alăturat deja profesoarei în demersul său.
Daria Trip e unul dintre ei.”Numele meu este Daria Trip , iar curiozitatea și dorința de a-mi depăși limitele m-au încurajat să absolv cele două specializări pe care le-am urmat simultan,Matematica și Informatica Deși am fost ”doar o studentă”, acest lucru nu m-a împiedicat să încep să lucrez cu elevi de gimnaziu și liceu încă din primul an de facultate.Datorită abilității mele de a învăța rapid, în tot acest timp am descoperit metode optime de predare a matematicii, atât pentru mine cât și pentru elevi, acordând o atenție special nevoilor individuale ale fiecărui elev.
Mai presus de note, pun accent pe vavolrificarea cunoștințelor, pe care elevul le-a acumulat și mă concentrez pe modul în care învață, nu doar pe transmiterea informațiilor. De aceea, ofer elevilor oportunitatea de a testa diverse tehnici de învățare, încurajându-i să descopere singuri ce li se potrivește cel mai bine.
Scopul meu este să le asigur elevilor o bază solidă în matematică și să-i motivez să obțină succesul academic, având în vedere punctele lor forte. În tot acest timp, m-am dezvoltat profesional și personal alături de elevi, am învățat cum să gestionez provocările întâlnite și să fiu deschisă la schimbările propuse.
Așa că această oportunitate de a face parte din echipa M10 este pentru mine un start ideal pentru cariera mea de profesor, deoarece un mentor exemplar , precum e Roxana Caciora , îmi va fi alături în tot acest proces de formare.
Cred cu tărie că succesul în orice domeniu este direct proporțional influențat de capacitatea fiecăruia de a ”rămâne” elev și să învețe continuu, mai ales de la cei mai bun ca și el!
Adrian Raț a fost dornic să facă parte dintre echipă precum cea a profesoarei Roxana Caciora.
“Hey! Sunt Adi, student în anul II la Matematică și Informatică în cadrul Universității din Oradea.De ce am ales să particip la Matematica de 10? Foarte simplu. Experiență, responsabilitate și dragostea față de matematică. În plus, încă de la început am fost plăcut surprins de această echipă uimitoare, niște oameni minunați puși pe fapte mari.Consider că unele dintre cele mai mari calități ale mele sunt meticulozitatea, punctualitatea și imparțialitatea. Am fost mereu elevul/studentul care nu chiulește niciodată de la ore, care tot timpul iese la tablă, care nu renunță până nu rezolvă o problemă de matematică, chiar dacă poate dura ore întregi. Sunt o fire foarte curioasă, îmi place să descopăr lucruri noi, să știu tot ce se întămplă în jurul meu și mereu am vrut să fiu cel mai bun în ceea ce fac.
Sunt convins că va fi o experiență de neuitat și aștept cu nerăbdare să începem.
Let’s Math together!!”
Moza Anda I s-a alăturat profesoarei Roxana Caciora tot din pasiune.
“Sunt Moza Anda și sunt studenta in anul III la Facultatea de Informatica și Științe, specializarea Matematica din cadrul Universității din Oradea. Motivul pentru care am ales sa urmez aceasta specializare este pasiunea pentru aceasta disciplina și dorința de a explora profunzimea și frumusetea matematicii. Am descoperit ca matematica este mult mai mult decât o simpla materie școlară, ea este o limba universala a rațiunii și a logicii care ne permite sa înțelegem și sa descriem lumea intr-un mod precis și elegant.”