Familia va depune o plângere la Protecția Consumatorilor.
Raluca a povestit pentru Cluj24 ce s-a întâmplat și cum au fost tratați de patroana restaurantului.
”Am comandat mâncare, paste, piureu cu ficăței, o sticlă de vin și două limonade, suc și apă minerală. Soțul a cerut nota de plată și pe el scria doar <<diverse bucătărie>> și suma de achitat, 205 lei.
A întrebat-o pe patroana restaurantului dacă acesta este bonul nostru, pentru că nu erau detalii despre ce am cosumat, defalcat, iar ea s-a răstit la noi. Noi i-am spus că trebuie trecut pe bonul fiscal tot ce am consumat, dar tot patroana era cea revoltată și nervoasă și a început să strige la noi”, a povestit Raluca.
Când a vrut să ia bonul din mâna patroanei, aceasta nu a vrut să îl returneze, deși a fost rugată.
”Când i-am smuls bonul din mână, am dat jos de pe masă o sticlă goală de bere. Iar s-a enervat doamna respectivă. Soțul a mai plătit 20 de lei pentru sticlă. Nu am mai întâlnit niciodată un astfel de comportament, cu personal arogant, o adevărată bătaie de joc”, a precizat clujeanca.