Orădeanca Dora Tapos trăiește o viață ca în filme pe care și-a clădit-o cu multă determinare, muncind din greu și bucurându-se de fiecare pas. A trăit experiența unei vieți în America, iar de mai bine de un deceniu e în lumea reflectoarelor în Dubai, acolo unde e imaginea unor mărci de îmbrăcăminte și de bijuterii care se vând cu sume amețitoare. Chiar dacă vine adesea în Oradea și în București, acolo în Dubai și-a construit mai multe business-uri și și-a cumpărat o casă de sute de mii de euro, chiar în central orașului.
În America și în Dubai a avut contracte de PR, de modelling, a prezentat pentru toate marile branduri. La capitolul bijuterii, spune că cea mai scumpă bijuterie pentru care a pozat e un inel de 5 milioane de euro. Orădeanca explică că atunci când ești ales să pozezi pentru un astfel de brand se caută <mâinile perfecte>.Dora Tapos ne-a explicat însă că nu a dezvoltat niciodată un atașament mai mare pentru o astfel bijuterie sau haină, a luat fiecare ședință foto ca pe un job. Tânăra, care a practicat voleiul și modellingul încă de când trăia în Oradea, spune că e o fată simplă cu vise mărețe. Aflată recent la Oradea pentru a se bucura de câteva zile alături de familia ei, Dora Tapos a acceptat să povestească pentru bihorjust.ro cum și-a construit o carieră și afaceri de succes, dar și experiența inedită concretizată după multe căutări în lansarea unei linii de parfumuri cu o semnificație aparte. <Îmi place cel mai mult să petrec timp cu nepoțica mea, ea este totul pentru mine>, iar bihorjust.ro i-a răpit câteva ore, Dora fiind o companie extreme de plăcută.
Dora Tapos a dezvoltat o adevărată pasiune pentru parfumuri, iar de când trăiește în Dubai a simțit eșențele multor parfumuri unice, deosebite, îmbătându-i simțurile. Întreba adesea pe cei cu care intra în contact ce parfumuri folosesc până când a început să descopere această lume. În plus, din România avea o cerere foarte mare pentru parfumurile arăbești de calitate. În lumea parfumurilor e lumea ei, și deși înainte a mai avut mici business-uri care au mers bine, spune că niciodată nu a fost atât de convinsă de produsele pe care le comercializa. <Lucrez la acest brand de parfum din 2020, ideea mi-a venit în pandemie și am vizitat 20 de fabrici până să mă decid cu cine voi lucra… Îmi doream să pot aduce pe piață ceva deosebit.În Dubai am un nume care vinde și probabil am încercat sute, mii de parfumuri. În realizarea parfumurilor mele mereu am mai pus, am mai scos arome…Pornești cu o bază și apoi vezi ce poți combina și aici nu trebuie să gândesc subiect, ci obiectiv. Notele de bază ale lui Daluh de la @feliperfumes lasă o impresie de durată, învăluindu-te în căldură și senzualitate… Îmi place să văd părerea oamenilor când decid ce arome să combin, însă nu sunt influențată de ea. Ador să merg la fabrică și să descopar arome și apoi să le pun pe mine și pe persoanele din jur pentru a vedea cum se comportă fiecare parfum pe diferite tipuri de ph. Cel mai greu este să creezi ceva ce va plăcea lumii, nu doar mie … Este foarte greu să fii obiectiv în crearea unui parfum… E grea alegerea aromelor și a celor mai bune blenduri iar apoi confirmarea lor și în final trebuie să decizi în privința a tot ceea ce ține de pachet, sticlă, design. Eu sunt foarte deschisă în fața unui nou început, nu mi-e frică de un nou început, nu am avut grija că nu vând. Nu zic că banii nu contează, dar am învățat de fiecare dată cum să mă ridic când mi-a fost mai greu… Prima colecție de 3 parfumuri mi-a luat aproximativ 8 luni. Eu sunt o fire perfecționistă iar asta se reflectă în munca mea și în produsele mele. Tot timpul încerc să improvizez, să mă documentez și să găsesc cele mai bune variante. Iar pentru a doua colecție am lucrat aproximativ 6 luni. Ador să muncesc și să mă implic în diferite proiecte. Pe mine mă încarcă pozitiv munca. Sunt setată să merg tot timpul mai departe privind viitorul, fără să regret ce am făcut. Parfumurile mele sunt unisex și ușor de purtat, de zi cu zi. Iar prețul ajută la vânzare, pentru că am dorit un parfum pe care lumea să își permită mai ușor să îl achiziționeze.De la început aceasta a fost ideea: să fac parfumuri accesibile, dar de calitate. Vreau să lansez o colecție de Crăciun>, spune Dora Tapos.
Un brand în memoria mamei
Chiar dacă era doar la început în business-ul cu parfumuri, Dora a donat multe parfumuri pentru a face licitații pentru strângerea de fonduri pentru niște cazuri ale unor copii. Chiar dacă sprijină multe cazuri, spune că prioritare pentru ea sunt cazurile copiilor orfani, ale copiilor bolnavi, ale oamenilor bătrâni și ale animalele. <Sunt spontană când vine vorba de donat. Dacă văd sau aud de vreun caz, donez din toată inima pe loc. Și îmi doresc să reușesc să ajut cât mai mulți oameni de acasă, din România …>, spune frumoasa orădeancă. Fiindcă ea a trăit cu Oradea și cu România în gând indiferent unde au purtat-o pașii. Și cu mirosul de trandafir impregnat în memorie. <Acest lucru se datoreaza faptului că, tot timpul, în copilărie, aveam trandafiri în casă, fiind preferații mamei mele. De aici se trage și numele de la Dubai Rose… Îmi doream foarte mult ca brandul meu să aibă o semnificație aparte, iar după foarte multe căutari am ales Feli. Numele Feli este ales în memoria mamei mele, numele ei fiind Felicia. Pentru mine mama a fost o persoana foarte importantă, un exemplu în viață. Feli Perfumes este făcut în memoria mamei mele și acest lucru mă ajută să mă motivez pe zi ce trece tot mai mult>, spune Dora Tapos.