Angajările vor fi făcute la compartimentele de handling, mentenanță a aerodromului, administrativ și resurse umane, securitate aeroportuară, IT și operare Cargo. Practic va fi înființat un compartiment nou, pentru operarea Cargo, cu 4 angajați, dintre care un șef agenție colectare – expediție mărfuri, un inspector de specialitate, un gestionar și un manipulant de mărfuri. Anunțul angajărilor va fi făcut de Aeroportul Oradea.
Aceasta după ce Consiliul Județean a aprobat joi un proiect de hotărâre pentru modificarea statului de funcții, organigramei și regulamentului de funcționare intern ce prevede creșterea numărului de angajați ai Aeroportului din Oradea de la 76 la 113, ca urmare a faptului că Ministerul Dezvoltării a dat o derogare de la aplicarea Legii 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare. Legea a limitat drastic angajările în sistemul public, ceea ce a produs efecte negative deosebit de grave asupra domeniului aeroportuar și în special Aeroportului Oradea, personalul actual.La handling, activitate asigurată în prezent cu 7 persoane, vor fi angajate încă 22 persoane, la mentenanță aerodrom, unde sunt 4 angajați, va mai fi scos la concurs un post de instalator rețele termice și sanitare, iar la administrativ și resurse umane, unde sunt tot 4 angajați, numărul femeilor de serviciu va crește de la 3 la 10, la compartimentul de securitate aeroportuară, unde sunt 12 angajați, vor mai fi angajați încă 5 agenți, ila compartimentul IT, unde există un singur specialist, vor mai fi angajați 3 tehnicieni în electromecanică – automatică și pentru echipamente industriale.