Înalta Curte a admis luni 25 noiembrie prin Decizia nr.92 sesizările conexate formulate de Tribunalul Suceava – Secţia de contencios administrativ şi fiscal, în dosarul nr. 451/86/2023* şi de Tribunalul Sălaj – Secţia civilă, în dosarul nr. 239/84/2024 privind interpretarea şi aplicarea prevederilor subpct. 2 şi 3 din Nota 2 de la pct. II lit. A din Capitolul I al Anexei nr. VIII la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, coroborate cu prevederile art. 16 alin. (1) din acelaşi act normativ şi cele ale art. 4 alin. (1) din Regulamentul-cadru privind stabilirea condiţiilor de înfiinţare a posturilor în afara organigramei şi a criteriilor pe baza cărora se stabileşte procentul de majorare salarială pentru activitatea prestată în proiecte finanţate din fonduri europene nerambursabile, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 325/2018.
Înalta Curte a stabilit că majorarea salariului de bază de 15% pentru complexitatea muncii nu poate fi acordată pentru activitatea prestată în luna în care funcţionarul a beneficiat de o majorare de până la 50% a salariului de bază pentru activitatea desfăşurată pentru realizarea unor proiecte finanţate din fonduri europene nerambursabile.