În cazul necomunicării sau intârzierii datelor, autoritatea sau instituția publică nu va intra în planul de recrutare și promovare gestionat de Agenția Națională a Functionarilor Publici.
„Până pe 27 ianuarie 2025, Agenția Națională a Funcționarilor Publici solicită instituțiilor și autorităților publice să transmită necesarul de resurse umane pentru elaborarea Planului de recrutare a funcţionarilor publici și a Planului de promovare în funcții publice de conducere, pentru perioada 2025-2026.Obligația de raportare revine autorităților și instituțiilor publice în cadrul cărora sunt stabilite funcțiile publice prevăzute la art. 385 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, cu excepția celor care beneficiază de statute speciale, către care ANFP a transmis deja o circulară cu detalii utile.Informațiile solicitate se vor transmite prin intermediul sistemului informatic pentru managementul funcției publice și al funcționarilor publici, cu respectarea modelului de adresă prevăzut în anexa nr. 3 la OPANFP nr. 337/2024”, a transmis Felix Cosma, președintele ANFP.