A început sesiunea de toamnă a concursului de admitere la Facultatea de Drept din Oradea. Până pe 17 septembrie, candidații se pot înscrie pentru admiterea care are loc online. La studii universitare cu licență au mai rămas disponibile 12 locuri cu taxă la specializarea administrație publică, în timp ce la master sunt oferite 82 de locuri cu taxă.
Candidații trebuie să achite o taxă de înscriere de 150 de lei, după care să își creeze un cont pe platforma Universității din Oradea – ”Admitere online”. Acolo vor fi încărcate actele din dosarul de admitere:
- Cartea de identitate;
- Certificatul de naștere;
- Certificatul de căsătorie – dacă este cazul;
- Adeverință medicală;
- Diploma de bacalaureat sau adeverinţă (pentru cei care nu au primit diplomele de BAC) – pe platformă se încarcă față/verso
- 2 fotografii tip buletin (3/4 mate – acestea se vor depune la confirmarea locului)
- Foaie matricolă liceu – se scanează față/verso într-un singur fișier pdf și se încarcă la butonul „Situație școlară”
- Chitanță /ordin de plată de achitare a taxei de înscriere sau dovada aprobării scutirii de taxă de înscriere
- Chitanță /ordin de plată de achitare a taxei de întocmire dosar pentru recunoaștere credite/examene diferență (pentru candidații care solicită admiterea în an superior);
- Situația școlară (sau suplimentul la diplomă) eliberată de facultatea la care candidatul a fost înmatriculat la studii de licență (pentru candidații la admiterea în an superior);
În plus, candidații la studii de Masterat vor depune diploma de licență, supliment la diplomă (foaie matricolă) și referatele în format pdf, salvate sub denumirea nume_prenume_APM/DCPC/DPPP, trimise pe adresa de e-mail admitere.drept@uoradea.ro
După înscriere, urmează perioada de confirmări – între 20 și 23 septembrie, iar pe 24 septembrie vor fi afișate listele finale.
Toate detaliile sunt disponibile pe pagina de internet a Facultății de Drept din Oradea.