Programul e în teste acum, urmând a fi implementat în acest an. Aplicația va putea fi accesată de persoanele care şi-au achiziţionat locuri de veci în cimitir ori care au membri ai familiei înmormântaţi acolo.
“Vrem ca fiecare titular de contract să primească un user cu o parolă. Aplicația va putea fi folosită astfel de el ori de membrii familiei sale ca să vadă locul de veci, în ce stare se află. Ne gândim inclusiv la o hartă a locurilor de veci disponibile care să fie accesibilă pentru toată lumea, spune șeful ADP, Liviu Andrica.Avem în jur de 60.000 de locuri care nu au avut niciodată o evidență clară și strictă. Am făcut cadastrarea și am achiziționat un soft care gestionează toate datele legate de cei care concesionează, sau de cei care sunt înmormântați. Când va fi implementat programul, vom putea merge direct de acasă până la mormânt cu GPS-ul. Programul le va permite oamenilor să aibă acces online la datele lor“
Tot anul trecut a fost finalizat primul columbar care a început să fie populat. A fost realizat pe locul fostului gard vechi al cimitirului neolog evreiesc. Valoarea totală a investiţiei pentru cele 450 de locuri s-a ridicat la 447.000 lei. ADP a întocmit deja proiectul pentru realizarea celui de-al doilea, cu o capacitate de peste 300 de locuri, care va fi amplasat langă Capela Orășenească, pe zidul cimitirului evreiesc ortodox.
În anul 2023, Administrația Domeniului Public (ADP) SA Oradea a înregistrat venituri de 60,1 milioane de lei, cheltuieli de 43,9 milioane de lei și un profit net de 16,2 milioane de lei, cu 5% mai mare decât în anul precedent. Investițiile se ridică la 1,96 milioane de lei, exclusiv din surse proprii.Aquaparkul Nymphaea aduce cele mai mari venituri la ADP SA, a fost vizitat de 347.086 de persoane, cu 2% mai multe decât în anul precedent (342.871 de persoane).