Anunț important pentru clienții Băncii Transilvania. Sunt probleme mari cu sistemele, aplicațiile nu mai sunt funcționale.
Probleme uriașe cu sistemele Băncii Transilvania. Aplicațiile BT 24 și BT Pay administrate de cea mai mare bancă din România, care are peste trei milioane de clienți, au picat timp de cel puțin două ore.
Clienții nu pot face plăți și nici nu pot verifica soldul contului. Angajații nu au venit cu detalii despre aceste probleme, nu au spus nici dacă a fost vorba de un atac informatic sau nu. Cardurile sunt funcționale.
Mai mult, clienții care apelează Banca Transilvania prin telefon sau prin alte canale de comunicare sunt nevoiți să aștepte zeci de minute, unii chiar și mai bine de o oră. Se întâmplă acest lucru în condițiile în care cele două aplicații de bază ale băncii, BT Pay și BT 24, fără care nu sunt posibile tranzacții (având în vedere că ghișeele sunt închise de la ora 17) au picat de cel puțin două ore.
Un angajat al Băncii Transilvania a confirmat aceste probleme și a spus că în acest moment se lucrează la remediere. ”Da, sistemele sunt nefuncționale. Se lucrează la remediere. Nu știm când se va rezolva”, a spus el pentru Economica. Angajatul nu a spus dacă e vorba de un atac informatic.