De-a lungul anilor, Mircea Radu a lucrat atât la TVR, cât și la Antena 1: „În televiziune am intrat în 1994 și am făcut știri, după aceea am plecat la „Din Dragoste”, după aceea m-am reîntors la divertisment, după aceea iar știri și acum din nou divertisment. E o viață complicată”, a adăugat el.
Mircea Radu se întoarce cu forțe proaspete și povești de viață spectaculoase, la Metropola TV. Prezentatorul TV este gazda emisiunii „Noi, românii” și abia așteaptă să dezvăluie poveștile impresionante de viață ale românilor.Dacă primul sezon a fost filmat în mai multe țări din Europa și a prezentat poveștile emoționante ale românilor din diaspora, acum, exact ca dintr-o călătorie, producția se întoarce energică acasă și va ajunge la români uimitori din toate zonele țării. Acei români care ne fac să fim mândri că țara noastră e bogată în resurse naturale: oamenii ei.Mircea Radu îi are în vedere în emisiunea sa pe cei curajoși, iubitori, care dăruiesc pentru că știu că au primit mult, care fac binele fără să aștepte ceva la schimb, care se pot bucura de reușita vecinului, fără să îi dorească să se întâmple ceva rău. Pe parcursul a 32 de ediții, care se vor difuza sâmbăta și, din luna aprilie, și duminica, veți descoperi că românii de toată isprava pot fi întâlniți mai des decât v-ați imaginat. Și e meritul lui Mircea Radu și al echipei lui că vor ajunge, cu singurul studio mobil din România, la poveștile minunate de viață ale unor oameni deosebiți.Pentru a filma una dintre ediții a venit Mircea Radu la Oradea. Aici s-a întâlnit cu Mihaela Tatu, vedeta stabilită în Oradea, dar și cu medicul Carmen Pantiș.
<În Oradea, oamenii care trec pe stradă mi-au dat senzația ciudată că știu ce fac. Că știu unde merg, către ce se îndreaptă și ce-i așteaptă acolo. Nimeni nu pare c-o lălăie dar nici că s-ar grăbi undeva. Pentru ei timpul curge la fel, ieri, azi și mâine.
Am întrebat un prieten vechi, orădean, unde aș putea mânca. La Corsarul, mi-a zis. Am întrebat-o și pe Mihaela Tatu – la fel. Sau la Rosecaș, a adăugat. Am fost la ambele – ospătarii zâmbesc, sugerează, știu pe de rost. Am mâncat cea mai bună pâine – dacă nu aș fi comandat înainte altceva, probabil că m-aș fi mulțumit doar s-o înmoi în ulei de măsline, să-i pun sare și să tai o roșie. Localuri de cinci stele, cu atenție la detalii. Rafinament, nu fiță. Muzică, nu hituri.
Oradea are cumințenie și rost. E curată și nu există stridențe de niciun fel. Oradea este o bijuterie. Mai exact este inelul ăla cu piatră nestemată purtat de regi peste mănușă…România are oameni deștepți și bine pregătiți. În schimb, nu are brand de țară. Eu și echipa care face ”Noi, românii”, de la cei cu care lucrez direct până la vârful MetropolaTV, asta intenționăm: să punem umărul la construirea unui brand de țară. Pentru că România merită și are nevoie de așa ceva.>, a spus Mircea Radu.