Târgul de Turism al României este, potrivit organizatorilor, „manifestarea reper din industria turismului, care promovează cele mai noi și interesante oferte turistice din țară și străinătate. Companiile înscrise au pregătit reduceri de până la 50% pentru destinațiile populare, dar au și promoții speciale la vacanțe de lux”.
Județul Bihor a fost promovat la cea de-a 47-a ediție a Târgului de Turism al României – ediția de primăvară, care a avut loc în București în perioada 23 – 26 februarie, la ROMEXPO.
Frumusețea peisajului natural, varietatea activităților pentru timpul liber, obiectivele istorice și culturale, tradițiile și gastronomia fac din județul Bihor o destinație atractivă pentru turiști. Municipiul Oradea este una dintre cele mai importante destinații turistice din România, fiind cunoscută drept „Capitala Art Nouveau”, datorită celor 89 de clădiri și monumente care se încadrează în acest stil arhitectural. Oradea este, de asemenea, un oraș cu o ofertă bogată de evenimente culturale, spa și wellness și gastronomie.
Principalele atracții turistice ale județului Bihor au fost prezentate și promovate de Consiliul Județean Bihor prin Agenția de Management al Destinației (AMD) și Centrul Național de Informare și Promovare Turistică Bihor (CNIPT Bihor). Oradea, reședința județului, a fost promovată de Primăria Oradea, prin Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune (APTOR).
Standul Municipiului Oradea și al județului Bihor a fost vizitat, la deschiderea oficială a Târgului, de ministrul Antreprenoriatului și Turismului, Constantin Daniel-Cadariu. Acesta a discutat cu reprezentanții standului comun despre atracțiile și ofertele turistice din județ.Și daniel Buzdugan s-a fotografit la standul județului Bihor, el fiind prezent la Oradea la filmările pentru cei 21 de rubini, dar și la Orașul faptelor bune