Un subiect de mare interes despre care ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a vorbit la Oradea, cu prilejul alegerilor din PSD Bihor pe care le-a supervizat, a fost cel al situației lucrărilor la calea ferată Cluj Napoca – Episcopia Bihor. Ministrul susține că lucrările de pe teritoriul județului Bihor „merg cel mai bine”.Reabilitarea și electrificarea liniei de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor, inclusiv dublarea liniei pe o lungime de circa 14,8 km, este structurată pe 4 loturi delimitate geografic, dintre care două (Poieni – Aleșd, Aleșd – frontieră) sunt pe raza județului Bihor.
El a abordat și situația lucrărilor de modernizare a căii ferate Cluj Napoca – Episcopia Bihor pe toate cele patru loturi.
„Pe cele patru loturi finanțate prin PNRR, cel mai bine merg cele din Bihor. Efectiv, au fost probleme pe unul din cele patru loturi, pe raza județului Cluj. Pe un anumit tronson a fost nevoie de un studiu mai aprofundat pentru că era zonă inundabilă. De aceea a existat o întârziere. Sper ca lucrurile să meargă într-o viteză bună”, a precizat ministrul Transporturilor.Monitorizarea făcută de CFR Infrastructură la sfârșitul lunii iunie pe cele patru loturi spune cu totul altceva despre stadiul fizic al lucrărilor. Astfel, pe lotul 1 Cluj Napoca – Aghireș stadiul lucrărilor era de 8%. Pe lotul 2 Aghireș – Poieni stadiul lucrărilor era de 15%. Pe loturile din județul Bihor stadiul lucrărilor era cel mai mic: Poieni – Aleșd 1,64% și Aleșd – Frontiera cu Ungaria 3%.