Decanul Baroului Bihor, avocatul Adrian Stancu, a dispus convocarea Consiliului Baroului Bihor pentru ședința ordinară din data de 27 iulie, la ora 15. Pe ordinea de zi a întâlnirii se vor regăsi reconvocarea Adunării Generale Ordinare a membrilor Baroului Bihor, cu respectarea dispozițiilor art.54 indice 1 din Legea nr.51/1995 care permite consiliului baroului să hotărască ca votul să se desfășoare prin mijloace electronice, dar și organizarea procedurii de lucru la nivelul baroului pentru înscrierea candidaților la examenul de primire în profesia de avocat.
Potrivit anunțului publicat pe pagina Baroului Bihor, ordinea de zi a ședinței ordinare a Consiliului Baroului este următoarea:
I. Reconvocarea Adunării Generale Ordinare a membrilor Baroului Bihor cu respectarea dispozițiilor art.54 indice 1 din Legea nr.51/1995 care permite consiliului baroului să hotărască ca votul să se desfășoare prin mijloace electronice, cu următoarea ordine de zi :
1. Raportul de activitate al Decanului şi al Consiliului Baroului, pe anul 2019.
2. Raportul comisiei de cenzori.
3. Prezentarea proiectului de buget pentru exerciţiul financiar 2020.
4. Descǎrcarea de gestiune a Consiliului Baroului pentru anul fiscal 2019, pe baza raportului cenzorilor.
4. Alegerea delegaților Baroului Bihor la Congresul avocaţilor.
5. Diverse.
II. Analizarea oportunității renegocierii/rezilierii contractului cu societatea care administrează site-ul Baroului Bihor.
III. Organizarea procedurii de lucru la nivelul baroului pentru înscrierea candidaților la examenul de primire în profesia de avocat care se va desfășura la București în data de 20.09.2020 având în vedere că în perioada 21 august 2020 – 28 august 2020 barourile trebuie să verifice dosarele de înscriere la examen iar rezultatul verificărilor se afișează conform prevederilor Regulamentului de examen.
IV. Cereri și sesizări.
V. Diverse.
Ordinea de zi va putea fi completată, prin votul membrilor Consiliului Baroului, cu cererile/problemele înregistrate la secretariatul baroului până la ora ședinței.