În luna decembrie campaniile de promovare sunt în trend printre companii. O parte dintre acestea, aleg să se promoveze prin SMS.
Afaceri în domenii precum retail, e-commerce, curierat, utilități, servicii sau sănătate, în special cele care se adresează direct consumatorului final sunt cele care apelează cel mai des la astfel de campanii, susţine SMSO, platformă ce oferă servicii de mobile marketing și SMS pentru companii.
Conform SMSO, acest trend a crescut de la un an la altul. Chiar și companii cu profil B2B apelează tot mai mult la astfel de servicii, prin intermediul cărora țin legătura cu partenerii de afaceri sau cu angajații. Aceste companii sunt preponderent din domeniul serviciilor financiare de leasing, transporturi, IT și altele.
În aceste condiții, specialiștii recomandă companiilor care aleg să se promoveze prin SMS, să fie atente la frecvența cu care mesajele sunt trimise, relevanța informațiilor pentru consumatori, dar și oferirea de avantaje în exclusivitate pentru acest canal de comunicare. Totodată, specialiștii mai spun că este foarte important să fie respectat intervalul alocat programului de muncă, așadar, se recomandă ca mesajele să fie trimise între 09:00-19:00.
În funcţie de tipul de abonament pentru care optează clientul costurile încep de la 175 de euro pentru 5.500 de SMS-uri şi ajung la 1.100 de euro pentru circa 32.000 de SMS-uri.