De la începutul pandemiei, în ţara cantoanelor turismul a pierdut aproape 9 miliarde de franci. Autorităţile de turism le solicită cetăţenilor să îşi petreacă concediile de vară în ţară pentru a ajuta sectorul să îşi revină după criza Covid-19, scrie „TheLocal”.
Elveţia lansat două mari campanii pentru atragerea cetăţenilor să aleagă vacanţele interne, „staycations”, în locul călătoriilor în strănătate. Prima campanie se numeşte „Avem nevoie de Elveţia” şi se concentrează pe diversitatea peisajului ţării. Cealaltă campanie, „Curat şi sigur” atrage atenţia asupra reputaţiei ţării pentru curăţenie şi siguranţă, care sunt preocupări importante ale publicului după criza COVID-19 şi ar putea deveni punctul forte în vânzări.
Potrivit lui Erik Jakob, şeful Secretariatului de stat elveţian pentru Afaceri Economice (SECO), guvernul elveţian examinează acum o propunere pentru a acorda un pachet de stimulare în valoare de 40 de milioane franci pentru sprijinirea turismului.