Uniunea Națională a Executorilor Judecătorești a anunțat, miercuri, că va consulta Camerele Executorilor Judecătorești cu privire la digitalizarea, informatizarea și comunicarea online în interiorul profesiei și în afara ei. Pentru aceasta vor fi organizate o serie de cinci sesiuni de consultare a reprezentanților camerelor executorilor judecătorești, cât și a părților direct interesate în derularea procedurilor de executare silită (bănci comerciale, instituții financiare nebancare, societăți de recuperări creanțe etc).
Cu ocazia consultărilor vor fi abordate teme precum:
– derularea online a licitațiilor organizate de către executorii judecătorești;
– utilizarea semnăturii electronice;
– digitalizarea procedurii de poprire, – accesul debitorilor la documentele din dosarele de executare;
– eficientizarea procedurii de notificare prin asigurarea accesului executorilor la baza de date a DEPABD.
Sesiunile de consultate se vor derula online. Doritorii se pot înscrie online, prin formularul de înscriere disponibil aici.
Calendarul evenimentelor:
- Eveniment 1: (CEJ Alba Iulia; CEJ Bacău; CEJ Brașov)
Miercuri, 2 septembrie: 9:00 –10:30; 11:00 –12:30
Joi, 3 septembrie: 9:00 –10:30; 11:00 –12:30
- Eveniment 2: (CEJ București; CEJ Cluj-Napoca; CEJ Constanța)
Miercuri, 9 septembrie: 9:00 –10:30; 11:00 –12:30
Joi, 3 septembrie: 9:00 –10:30; 11:00 –12:30
- Eveniment 3: (CEJ Craiova; CEJ Galați; CEJ Iași)
Miercuri, 16 septembrie: 9:00 –10:30; 11:00 –12:30
Joi, 17 septembrie: 9:00 –10:30; 11:00 –12:30
- Eveniment 4: (CEJ Oradea; CEJ Pitești; CEJ Ploiești)
Miercuri, 21 octombrie: 9:00 –10:30; 11:00 –12:30
Joi, 22 octombrie: 9:00 –10:30; 11:00 –12:30
- Eveniment 5: (CEJ Suceava; CEJ Tîrgu Mureș; CEJ Timișoara)
Miercuri, 28 octombrie: 9:00 –10:30; 11:00 –12:30
Joi, 29 octombrie: 9:00 –10:30; 11:00 –12:30