În noiembrie 2024, Electrica Furnizare a anunțat schimbarea procedurii de transmitere a indexului autocitit pentru energia electrică, decizie care trebuia să se aplice din ianuarie 2025. Perioada de autocitire în județul Bihor a fost stabilită între 20 și 24 ianuarie 2025, iar indexul putea fi transmis prin aplicația MyElectrica, asistentul virtual E-chat sau TelVerde.Intre timp orădenii reclama facturi ucise la electrică. De exemplu, domnul Attila Kun a lansat o adevarata dezbatere pe un grup de socializare după ce și-a și afișat factura de 1487 lei emisă pe 7 februarie 2025. „Salut. Pentru cei cu Electrica , cei care nu au primit factură din decembrie, nu ați primit o factură uriașă? Eu nu consum mai mult de 150 kW și nu plăteam mai mult de 130 RON pe lună, și îmi vine o factură de 1500 RON? Nu știu ce au făcut, dar ceva nu este bine! „, a spus Attila Kun. Zeci de orădeni i-au răspuns oradeanului.” Mi-e mi-a venit 7.200 lei, enorm de mult „, a spus Beatris Molnar care a adăugat ca a plătit tot sume mari pana în 3.000 lei. „Când am primit factura cu 7 mii de lei am mers la ei , și le- am arătat și indexul, și mi-au zis ca e o greșeală au estimat ei ceva greșit .Mi- a venit o factura cu minus .Apoi tot așa cu 6-7 mii de lei … Urmează să merg iarăși să lămuresc problema.. să nu rămân fără curent pe nedrept!”, a spus orădeancă. „Ce se intampla cu facturile acestea ? Nu cred ca din senin toti oamenii consumam de sume din acestea fantastice..3000 lei”, a spus și Lorena Botea. în contextul atacului cibernetic la care a fost supus Grupul Electrica, se pot înregistra disfuncționalități în interacțiunea cu clienții”. Compania a confirmat că pot apărea întârzieri în procesarea plăților și a asigurat consumatorii că facturile vor fi disponibile în aplicația MyElectrica „în perioada imediat următoare”. Clienții pot transmite solicitări către furnizor, simplu și rapid, fără a fi necesară deplasarea în punctele de relații cu clienții, prin intermediul formularului unic de contact online, disponibil aici:
https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/”

Situația e la fel în întreaga țară. O familie din Alba Iulia a primit o factură la curent electric în valoare de 27.808 lei. Convins că este o greșeală, consumatorul a făcut publică pe Facebook suma pe care o avea de plată, după ce ar fi avut un consum de energie de 39.313 kwh, în perioada de facturare 12 iulie-10 august a.c.
Compania Electrica Furnizare, cea care a emis factura, a anunțat ulterior că factura a fost transmisă automat, în mod eronat, către client din cauza unei anomalii pe lanţul de facturare şi în sistemul informatic, potrivit News.ro.