Începând cu 1 aprilie 2025, Wizz Air va renunța la plățile în numerar la bordul aeronavelor, iar pasagerii vor putea efectua tranzacții doar cu cardul și prin metode contactless, inclusiv prin Revolut.
Compania aeriană va permite plăți exclusiv prin carduri bancare și soluții contactless, precum Apple Pay, Samsung Pay, Android Pay și Google Pay.
În plus, Wizz Air își extinde opțiunile de plată, incluzând acum și cardurile Revolut, alături de cele VISA și Mastercard (atât de credit, cât și de debit). În cadrul parteneriatului cu Revolut, utilizatorii noi ai acestui serviciu pot câștiga până la 25 de euro după ce efectuează o primă plată de 5 euro.
Totodată, cei care folosesc Revolut Pay pot acumula RevPoints, puncte ce pot fi utilizate atât pentru achiziții prin Revolut Pay, cât și pentru zborurile Wizz Air. Până pe 4 aprilie 2025, pasagerii care plătesc pentru biletele lor folosind Revolut Pay vor beneficia de un bonus de 10 ori mai multe RevPoints la achizițiile efectuate (conform termenilor și condițiilor aplicabile).
„Prin eliminarea plăților în numerar, Wizz Air va simplifica procesul de cumpărături la bord, oferind pasagerilor o experiență rapidă și comodă, fără necesitatea de a purta numerar sau de a se îngrijora de eventualele cozi la schimburile valutare. Aceste plăți fără numerar contribuie, de asemenea, la un mediu mai curat și mai sigur, evitând manipularea banilor de către echipaj și sporind igiena la bord”, a declarat Wizz Air într-un comunicat oficial.
De asemenea, pasagerii vor avea posibilitatea de a achiziționa vouchere preplătite prin aplicația mobilă Wizz Air, asigurându-se astfel de siguranța tranzacțiilor și eliminând posibilele probleme legate de plăți. Limita maximă pentru achizițiile la bord va fi de 150 de euro per client, iar pentru tranzacțiile de 50 de euro sau mai mult, va fi necesar un permis de îmbarcare.
„Trecerea la plățile fără numerar nu doar că va face operațiunile mai eficiente, dar va permite echipajului nostru să se concentreze mai mult pe furnizarea de servicii de calitate, în loc să gestioneze tranzacțiile de numerar. Acest lucru va duce la o experiență mai eficientă și mai plăcută pentru toți pasagerii noștri”, a adăugat Michael Delehant, Senior Chief Commercial and Operations Officer al Wizz Air.