Pe lângă alimente, băuturi și electrocasnice sau chiar piese de mobilier, Lidl vinde și o gama variată de îmbrăcăminte și încălțăminte, unele produse fiind găsite în ediții limitate și ”vânate” de clienții fideli ai supermarketului.
Așa s-a întâmplat și cu pantofii sport, ediție limitată, lansați de Lidl în toată Europa, în această toamnă. În urmă cu câteva săptămâni, Lidl a decis să facă un concurs prin care, utilizatorii erau rugați să stea într-un loc din magazin și să facă o poză folosind aplicația lanțului de supermarketuri. Aceasta genera o poză cu încălțările suprapuse peste picioarele cumpărătorului.
Fotografia trebuia, mai apoi, încărcată pe Instagram cu haștagul #LIDLsneakers, iar utilizatorul intra automat într-un concurs pentru a câștiga una dintre cele doar 400 de perechi de pantofi create în ediție limitată.
Sneakersii Lidl au devenit celebri imediat iar în scurt timp, de la 13 euro, au ajuns sa fie vânduți pe e-bay cu 6700 de euro, potrivit unei analize făcute de cei doi vloggeri de la haihuin2.
Finlandezii au fost cei mai încântați de sneakersi, stocul fiind epuizat în doar câteva secunde. Febra ediției limitate s-a simțit și la Roma unde, fanii creațiilor Abloh sau Kenye West au ajuns să dea năvală în magazinile Lidl după încălțările în albastru, galben și roșu.
Pantofii sport au ajuns și în România la scurt timp după lansare și s-au vândut rapid dar nu a fost aceeași isterie ca în alte țări. Pe site-ul OLX.ro, la noi, o pereche costă între 99 și 350 de lei.