Ordinul de începere a fost emis la finele lunii februarie a acestui an. <Centura Oșorhei este realizată în proporție de 40%.Se lucrează înclusiv pe aceste temperaturi ridicate>, a spusprimarul de Oșorhei Ioan Gligor, prezent pe șantier. .
Lucrările sunt executate de firma SC PORR Construct SRL, iar valoarea contractului pentru Lotul 1 este de 108.275.129,09 lei, fără TVA. Finanțarea va fi asigurată din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Operațional Regional 2021 – 2027. Termenul de execuție este de 18 luni din momentul ordinului de începere a lucrărilor.
Proiectul presupune șosele cu două benzi, în lungime de 5,8 kilometri și cu o lățime de 7 metri.
Pe traseul care din Oradea pornește din dreptul Metro și va continua dincolo de Alparea sunt prevăzute 3 poduri, peste pârâurile Bodnar, Tășad și Sărand, aflate toate în lucru, precum și 20 de podețe, dintre care șase noi și 14 reabilitate, între Oșorhei și Copăcel, căci dincolo de realizarea noii șosele de 5,8 km dintre municipiu și comuna Oșorhei (care va purta denumirea DJ 767J), proiectul include și reabilitarea unui tronson de 12,7 km al DJ 767E de la Oșorhei până la Copăcel.
Pe noua șosea vor fi amenajate, de asemenea, trei intersecții giratorii, în dreptul Metro, în Oșorhei la intersecția cu DJ 767E spre Copăcel și încă unul care va facilita accesul la viitorul Parc Industrial al comunei Oșorhei, precum și traversarea unei căi ferate uzinale care va fi utilizată de compania Nokian, care construiește în Oradea o fabrică de anvelope, investiție de 650 milioane euro.