Platforma Giggle, care revoluționează munca flexibilă, se lansează oficial în România
Aplicația, care este ca un Tinder al job-urilor, conectează imediat companiile cu lucrătorii pentru sarcini temporare și funcționează deja cu succes și în Ungaria
Giggle, soluția digitală inovatoare care schimbă radical modul în care angajatorii și lucrătorii colaborează pentru sarcini temporare, se lansează oficial în România. Aplicația oferă o flexibilizare a muncii care permite companiilor să colaboreze temporar cu personal pe sarcini specifice, reducând astfel costurile cu angajații și timpul de recrutare. Pentru zilieri, Giggle oferă oportunități de muncă crescute și diversificarea surselor de venit, ceea ce sporește independența financiară. În Ungaria, peste 70.000 de job-uri ziliere au fost ocupate cu ajutorul platformei. La doar două luni de la extinderea operațiunilor în România, Giggle a reușit să atragă peste 7.000 de lucrători și 40 de angajatori parteneri, dovedind că este soluția ideală pentru provocările pieței muncii moderne.
De la economia gig, la Giggle
Giggle a apărut în contextul creșterii economiei gig. Acest concept a început să câștige popularitate în Europa de Sud-Est odată cu apariția aplicațiilor precum Bolt, Uber, Fiverr sau Upwork. Rata relativ ridicată a șomajului și costurile mai reduse cu forța de muncă în această regiune au făcut ca joburile gig să devină o opțiune atractivă, în special pentru tineri. Orașe precum București, Belgrad și Sofia au devenit adevărate huburi pentru servicii de ride sharing sau livrare de alimente oferind mii de oportunități de muncă flexibilă. Pandemia de COVID-19 a accelerat și mai mult această tendință, fiind susținută de inițiativele de transformare digitală promovate la nivelul Uniunii Europene. Numărul lucrătorilor din acest sector în toate statele membre va ajunge la 43 de milioane de persoane, de la 28,3 milioane cât erau în 2022.