Raiffeisen Bank renunță de la 1 februarie 2022 la toate operațiunile cu numerar. Casieriile din agențiile băncii vor fi total desfiinţate.
Printr-o notificare electronică, banca și-a anunțat clienții, în continuarea proiectului ”agenții fără casierii”, că începând cu anul viitor, serviciul ”operațiuni cu numerar” nu va mai fi disponibil.
”Orice operaţiune de retragere de numerar din conturile curente, inclusiv pentru utilizarea în numerar a creditelor contractate de la Bancă, va putea fi efectuată de la orice bancomat, doar de către clienţii care deţin un card, emis de Raiffeisen Bank România. De asemenea, operaţiunile de depunere de numerar în conturile curente, inclusiv pentru alimentarea cu numerar a contului curent în vederea rambursării ratelor la creditele în LEI şi EURO contractate de la bancă, va fi posibilă numai la terminalele multifuncţionale (MFM) ale Băncii de către clienţii care deţin un card emis de Raiffeisen Bank România.”, se arată în notificarea transmisă de către Raiffeisen Bank.
Totodată, de la 1 iunie 2022, clienții care dețin pachete Zero Tot şi Zero Simplu trebuie să facă minimum o tranzacție lunară electronică pentru a beneficia în continuare de gratuitate la retragerile de numerar.
Alte operațiuni online vor fi rambursarea ratelor de credit, a ratelor cardului de credit, renunţarea la un card de debit, credit etc. În ceea ce privește rambursarea creditelor în valută, se va face doar la aparatele multifuncționale ale băncii.
Banca Raiffeisen a început să facă modificări de acum șase luni. Mai mult, pentru dețineri mai mari de 500.000 de euro se percepe o taxă anuală de 0,25%. Fiecare client este obligat să aibă cel puțin o tranzacție online comisionată conform regulamentului impus.
DOCUMENT – Notificare Raiffeisen Bank: