Destinațiile câștigătoare în anii trecuți au beneficiat de creșteri majore în intenția de vizitare, fie că au fost regiuni, orașe, stațiuni, sau atracții.
Românii primesc informații despre destinațiile câștigătoare prin cele peste 1000 de preluări în mass media și prin paginile social media Destinația Anului generând zeci de milioane de vizualizări.
<Luând în calcul tot ce știți sau ați auzit despre destinațiile de mai jos, care dintre ele merită în acest an cel mai mult titlul „Destinația Anului” la categoria „Stațiuni turistice”?>, e intrebarea care aduce votul. Printre contracanditații Băilor Feix se află: Sovata, Sinaia, Predeal, Păltiniș Borsec. Votul poate fi acordat aici:
https://destinatiaanului.ro/destinatii/voteaza
La cazări epice, Bihorul e prezent cu Nooks by Adybeca, iar la „Regiuni eco-turistice” cu Pădurea Craiului Apuseni. Oradea e la categoria Orașe care inspiră.
Ce e Destinația Anului?
Cea mai importantă competiție pentru destinații turistice din România
Competiția Destinația Anului se bazează exclusiv pe obiectivitate, nu este suficient să plătești o taxă de înscriere pentru a câștiga un premiu. Câștigătorii sunt desemnați de voturile unui Juriu de experți (peste 100), Vot Public (sute de mii de voturi) și Cercetare Sociologică reprezentativă național (mii de respondenți).
O platformă multimedia care inspiră românii pe tot parcursul anului
Promovând nu doar destinațiile câștigătoare, ci orice colț frumos al României. Zecile de milioane de impresii online și vizualizări TV, miile de preluări în presa centrală și în pagini adresate turiștilor străini, sutele de postări ale influencerilor parteneri fac din DESTINAȚIA ANULUI© un vehicul puternic de promovare.
Un proiect de educație pentru manageri de destinație, publici și privați
Educăm sectorul emergent al managementului de destinație prin articole, cercetări originale, conferințe și schimb de bune practici.