O femeie care a fost rănită în timp ce afla la cumpărături va primi despăgubiri morale de 15.000 de lei din partea companiei care deține magazinul în care s-a întâmplat incidentul. Decizia a fost dată recent de judecătorii din Iași, dar nu este definitivă, fiind posibilă atacarea ei cu apel, anunță bzi.ro.
Cristina Vicol a dat în judecată compania Kaufland România în luna septembrie a anului trecut. Potrivit bzi.ro, ieșeanca a cerut daune de 5.000 de euro după ce a alunecat pe podeaua acoperită cu ulei din zona raionului de fructe și a suferit o fractură la mâna dreaptă.
”Pardoseala nu era în curs de curățare și nici nu exista vreo avertizare din partea magazinului, pentru a preveni eventuale accidente”, a relatat femeia, citată de jurnaliștii ieșeni.
Un medic legist a confirmat că, pentru vindecarea rănilor, victima incidentului a avut nevoie de 50-60 de zile de îngrijiri medicale. În plus, femeia a urmat ședințe de kineto-terapie care nu i-au redat însă mobilitatea mâinii.
În solicitarea sa, ieșeanca a arătat că, din cauza incidentului, nu și-a putut exercita sarcinile de serviciu și nici să aibă grijă de tatăl său, bolnav. Deși a încercat să rezolve amiabil situația cu reprezentanții magazinului, aceștia i-au transmis că nu este vina companiei pentru incidentul căruia femeia i-a căzut victimă.
Pe 26 august 2020, Judecătoria Iași a acceptat în parte cererea Cristinei Vicol și a obligat compania Kaufland să îi plătească acesteia daune materiale de 1397 de lei și despăgubiri morale de 15.000 de lei. La acestea s-au adăugat și cheltuielile de judecată în valoare de 950 de lei.
Sentința nu este definitivă și poate fi atacată cu apel. Deocamdată, pe portalul instanțelor nu este menționată exercitarea acestei căi de atac de vreuna dintre părțile implicate în proces.
Comments 1