Reclamaţiile la Protecţia Consumatorului vor putea fi depuse doar între anumite ore începând din această săptămână. Asta pentru că sistemul de depunere a reclamaţiilor online se modernizează, iar în vederea realizării lucrărilor, utilizarea formularului de reclamaţii online va fi limitată.
Protecţia Consumatorului transmite că, începând de miercuri, 6 aprilie, şi până la finalizarea acestor lucrări, formularul de reclamaţii online, disponibil pe site-ul www.anpc.gov.ro, va putea fi utilizat de consumatori doar de luni-vineri, între orele 8.00-16.30.
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) anunţă că face demersuri permanente pentru îmbunătăţirea modalităţilor de comunicare cu publicul larg, folosind toate pârghiile pe care le are la îndemână pentru a fi cât mai aproape de consumator şi de nevoile sale.
În această perioadă, se desfăşoară o operaţiune de dezvoltare şi modernizare a sistemului de depunere a reclamaţiilor online către structurile teritoriale ale ANPC.
”Măsura este necesară pentru ca lucrările începute să se poată derula într-un termen optim şi să se poată realiza testările necesare platformei online, care să permită funcţionarea ei în parametrii prevăzuţi”, se arată în anunţul postat pe site-ul ANPC.
Mai multe detalii despre cum să depuneți o reclamație în format electronic, găsiți AICI.